La mall, logic.

Fată… să-ţi pove ce mi s-a întâmplat azi, nici nu o să crezi: eram azi la volan, ştii când îţi povesteam de ăla de care nu mai scap, mă rog şi poliţaiu în intersecţie mă opreşte. Eu mi-am dat seama din prima că m-a văzut la telefon, pfui. Mă rog, trag pe dreapta, trag de bluză un pic aşa şi îl aştept în maşină.

Ete na, normal că nu m-am dat eu jos, lasă-i fată, să se mişte şi ei un pic. Aşa, vine şi mă întreabă dacă ştiu că vorbitul la telefon e interzis la volan. Normal că am făcut pe proasta, ştii doar ca îmi iese, doar nu era să zic da. Îmi cere actele, eu îl tot abuream, nici nu mai ştiu ce i-am spus, norocul meu că mi-am luat bluza asta că îşi ţinea ochii numai în sutienul meu…. În fine, fată, îmi dă actele înapoi după ce a verificat el acolo şi îmi zice să am grijă pe viitor, că nu degeaba e interzis vorbitul la mobil, bla, bla… Îl ascultam, ce era să fac.. Şi mă lasă  fată să plec… Mă jur, făra nimica, nicio amendă, nicio foaie şi nici nu mi-a cerut numărul de telefon.

Tare fată, nu? În care mai intrăm acum?

Lasă un comentariu